Telefon
608 504 164
Adres
ul. Staromiejska 72, Zabrze
E-mail
napiszdomnie@studiomaciej.pl

Mama w ciąży

Mama w ciąży

MAMA W CIĄŻY - ZAJĘCIA PRZYGOTUJĄCE DO PORODU

 

Ćwiczenia wykonywane w trakcie ciąży pomagają utrzymać odpowiednią siłę mięśni stabilizujących kręgosłup, zapewniają ich odpowiednie napięcie oraz przygotowują ciało do porodu.

Kobiety w ciąży wykonują ćwiczenia fizyczne o umiarkowanej intensywności. Treningi wzmacniają siłę mięśniową, podtrzymują sprawność układu krążenia i układu oddechowego.

Zajęcia ruchowe przyszłych Mam dostosowane są do aktywności fizycznej sprzed ciąży i modyfikowane zgodnie z trwającym trymestrem.

 

Regularne ćwiczenia fizyczne pod okiem certyfikowanego instruktora fitness są bardzo ważne dla przyszłej mamy, ponieważ:

  • poprawiają i utrzymują wydolność układu sercowo-naczyniowego,

  • zmniejszają ryzyko wystąpienia otyłości i związanych z nią chorób,

  • zmniejszają ryzyko wystąpienia cukrzycy ciążowej,

  • poprawiają samopoczucie,

  • utrzymują sprawność fizyczną,

  • sprawiają, że czas powrotu do pełnego zdrowia po porodzie znacznie się skraca. 

 

Ćwiczenia przeznaczone są dla kobiet:

od 3. miesiąca ciąży, których ciąża przebiega prawidłowo, będących w ciąży pojedynczej lub mnogiej.

Przed przystąpieniem do zajęć fitness dla kobiet w ciąży należy skonsultować się ze swoim ginekologiem-położnikiem i zapytać, czy nie ma przeciwwskazań do aktywności fizycznej.

Ćwiczenia w trakcie ciąży są niezbędne, by utrzymać ciało w dobrej formie. Ruch usprawnia układ oddechowy i krążenia, poprawia przemianę materii, pozwala utrzymać prawidłową wagę i piękną sylwetkę.

Kobiety w stanie błogosławionym powinny regularnie ćwiczyć — dzięki temu łatwiej zniosą ciążę i poród!

 

Czas trwania zajęć: 45 minut

Co potrzebujemy: matę, ręcznik, wodę